VALENCIANO

EM APRÉS A:

Localitzar informació en les lectures proposades i comprendre les imatges i el vocabulari dels textos.
Escoltar i gaudir amb el conte locutat i la poesia.
Expressar vivències personals amb coherència i seguint una seqüència lògica.
Reflexionar sobre la importància que té per a la convivència el fet de comportar-se correctament.
Ser conscients de les conseqüències que poden tindre les seues actuacions.
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen les grafies ny, j, ll i l·l.
Utilitzar paraules relacionades amb la casa.
Comprendre i escriure descripcions de cases
Interpretar la informació del full de normes (estructures d’obligació), de la notícia i del fullet.
Reflexionar sobre el propi procés d’aprenentatge.
Resoldre correctament les activitats presentades en la unitat.
Expressar-se amb correcció cap a una persona que ha fet alguna cosa malament.
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen les grafies z, ss i ç.
Utilitzar paraules relacionades amb els centres de recuperació d’animals.
Comprendre la informació plasmada en un cartell.
Identificar la funció dels centres de recuperació d’animals i reflexionar sobre el respecte als animals i als seus hàbitats.
Interpretar el significat de diferents icones representades en un cartell.
Respectar les explicacions plasmades en un cartell mitjançant icones.
Escriure normes per a un parc.
Localitzar informació en les lectures proposades i comprendre les imatges i el vocabulari dels textos.
Escoltar i gaudir amb el conte locutat, el còmic i la poesia.
Identificar la burla com un mal comportament.
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen els grups consonàntics dr, tr, cl, cr, gl i gr.
Completar un conte escrivint-ne el final.
Escriure l’adjectiu corresponent atenent el substantiu que acompanya.
Identificar diferents activitats que es poden dur a terme a la platja.
Utilitzar paraules relacionades amb la platja.
Reconéixer i reflexionar sobre la importància de respectar els senyals que indiquen perill.    
Diferenciar els sons gu / .
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen ga, go, gu, gue, gui, güe i güi.  
Llegir i comprendre l’anunci d’un viatge.    
Llegir i comprendre un fullet de viatges.   
Familiaritzar-se amb les nocions de passat, futur i present.
Escriure un verb en passat, present o futur, segons corresponga.
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen mb i mp.  
Llegir un plànol i interpretar els símbols.     
Extraure informacions concretes d’un plànol.
Comprendre les indicacions per a arribar  a un lloc.   
Comprendre i utilitzar els pronoms personals de manera que concorden en gènere i nombre amb el verb.
Llegir i escriure paraules i oracions que continguen l, ll i l·l.  
Llegir, comprendre i escriure una llista de tasques.
Comprendre i extraure informació d’un horari.
Entendre què és una oració i els elements que la formen.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario